02191095009

سی آر ام ابری

در مقاله قبل در رابطه با سی آر ام و مزیت های آن بر روی کسب و کارها توضیحات کامل داده شده است.

حال ممکن است تعدادی از اشخاصی که با مجموعه شما فعالیت می کنند. دورکار باشند و در شهر یا استانی دیگر فعالیت کنند. اینکه بخواهید بین اپراتور ها و مشتریان تعامل برقرار کنید ممکن است یک مقدار سخت تر باشد حال راه حل چیست؟

در این مقاله قصد داریم در رابطه با سی آر ام ابری توضیح دهیم با سی آر ام هدف همراه باشید.

سی آر ام ابری چیست؟

سی آر ام نرم افزاری کاربردی برای مدیریت کسب و کارها می باشد.

این برنامه می تواند دسترسی آسان تر به مشتریان برای اپراتور ها ایجاد نماید.

همانطور که در پست قبل تر اشاره شد کارمندان می تواند با تمامی مشتریان حتی سرنخ ها ارتباط داشته باشند و اطلاعاتی کامل از مشتریان تهیه و ذخیره کنند.

توضیحات تکمیلی سی ار ام ابری
سی آر ام و دورکاری

دسترسی افراد دورکار به CRM

با توجه به شرایطی که ممکن است برای هر مجموعه ای به وجود آید و شرایط حضور فیزیکی افراد در مجموعه نباشد. ممکن است شرکت مجبور به استخدام افراد دورکار گردد.

بعنوان مثال با توجه به شرایطی که در سال های پیش به وجود آمد و بیماری کرونا جهانی شد اکثر شرکت ها مجبور  به دورکاری شدند.

استفاده از سی ار ام ابری بسیار کمک کننده بوده است.

امنیت اطلاعات مشتریان

در صورت استفاده از سی آر ام به شیوه اختصاصی در محل ممکن است به هر دلیلی تمامی اطلاعات شما حذف گردد. 

اما در صورتی که از سرویس CRM ابری استفاده کنید تمامی اطلاعات شما بر روی چندین سرور ثبت میگردد. به همین دلیل اطلاعات شما به صورت کاملا مطمئن دارای امنیت میگردد.

هدف سی آر ام با نصب فایروال مناسب امکان کنترل کردن دسترسی به اطلاعات را به مامی دهد. همچنین این اطمینان را به شما می دهد که تمامی اطلاعات شما دارای امنیت باشند.

امنیت اطلاعات
عدم قطعی با جابجایی

عدم قطعی در صورت جابجایی

معمولا این مشکل برای مجموعه هایی که دفتر کار اجاره ای دارند وجود دارد که در طی زمان جابجایی و حتی بعد از جابجایی ممکن است چند روزی اخلال یا قطعی داشته باشند. در صورت جابجایی ممکن است شما به محل جدیدی که اسباب کشی کرده اید اینترنت قبل را نداشته باشید. با تغییر اینترنت مسلما دچار مشکل خواهید شد.

اما CRM  ابری به این امکان را به شما می دهد که هرگز قطعی حتی برای کسری از ثانیه نداشته باشید.

جهت مشاوره بیشتر در رابطه با نرم افزار CRM ابری هدف سی آر ام با شماره تلفن شرکت 02191095009 تماس بگیرید. همکاران ما 24 ساعته آماده پاسخگویی شما هستند.